مراحل اجرای برنامه ها در کانون:
- فراهم نمودن الزامات اجرایی
- شناسایی و سازماندهی اعضای کانون در برنامه ها بر اساس توانمندیها و مهارتهای قبلی و نیاز فعلی
- تنظیم جدول زمانبندی اجرایی بهتناسب ساعات فعالیت مدرسه
- اجرای برنامه با عنایت به توضیحات درجشده در جداول ذیل
- بازخوردگیری و ارزیابی عملکرد بر اساس خروجی مورد انتظار.
جدول برنامه ای کانون به ازای هر عضو کانون |
||
برنامه |
عنوان برنامه |
میزان حضور هر عضو |
کسب مهارت ها به صورت کارگاهی |
ارزیابی مقالات ترویجی |
8 ساعت |
ترجمه بلاغی |
20 ساعت |
|
تحقيق پيمايشي و تحليل داده ها |
35ساعت |
|
کتاب نگاری |
10 ساعت |
|
نشریه نگاری |
10 ساعت |
|
وبلاگ نویسی |
4 ساعت |
|
مهارت ارائه کرسی آزاد اندیشی |
4 ساعت |
|
مهارت ارائه سمینار و نشست علمی |
4 ساعت |
|
مهارت مدیریت همایش علمی |
4 ساعت |
|
مهارت انجام پژوهش گروهی |
15 ساعت |
|
انجام فعالیت ها |
ارائه سمینار و نشست علمی |
4 ساعت |
شرکت در سمینار و نشست علمی |
10 ساعت |
|
ارائه کرسی آزاد اندیشی |
3 ساعت |
|
شرکت در کرسی آزاد اندیشی |
6 ساعت |
|
شرکت در همایش علمی |
4 ساعت |
|
دبیری همایش علمی |
4 ساعت |
|
شرکت در جلسات گروه سیر مطالعاتی و ارائه یافته ها |
20 ساعت |
|
شرکت در اردوهای علمی پژوهشی |
65ساعت |
|
مشارکت در تهیه نشریه و وبلاگ کانون |
20 ساعت |
|
………………………………………………. |
مجموع ساعات حضور در کانون |
250 |